2014. december 28., vasárnap

gifek - barna hajú lányok + teljes design (ajándék)

Sziasztok!
Így még az új év előtt, gondoltam hozok egy design bejegyzést, és bár tőlem nem lehet teljes designt rendelni, én bátorkodtam meglepni egy barátnőmet Karácsony alkalmából egy új kinézettel. Remélem nektek is tetszik majd!
A gifeket kérésre hoztam, nem tudom, mire gondolt pontosan a lány, én ilyeneket találtam a gépemen.
Előre is BUÉK mindenkinek <3 Remélem itt lesztek jövőre is, és boldogíthatjuk egymást!
ui.: a rendelések készülnek, csak lassú vagyok... ennyi az egész.


gifek olyan barna hajú lányokról, akiknek nem, vagy csak alig látszik az arca (kérésre)





























Millio puszi Xx
szerecsendio

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    A gifek jók, ilyenekre gondoltam, köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy megfelelőeket találtam, nagyon szívesen :)

      Törlés