2014. december 14., vasárnap

Díj

Sziasztok!
Nagyon szépen köszönjük a díjat Rose-nak, aranyos tőle, hogy ránk is gondolt.
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
J. Samuels
11 dolog rólam:
  • A mandarin a kedvenc gyümölcsöm.
  • Zokniban alszom.
  • Rossz a hosszútávú memóriám, a rövid viszont annál jobb.
  • Rengeteg körömlakkom van, de keveset használok, csupán 3-4-et.
  • Olyan szempilláim vannak, mint egy tevének. Hosszú, de egyenes.
  • Szeretnék már valami jó könyvet olvasni, de se idő, se indíttatás, se jó könyv. Pech.
  • A Hercules, és az Anasztázia a kedvenc disney meséim.
  • Tininindzsa teknőcök nélkül nem indul el a reggelem.
  • Meleg tea nélkül sem, addig ne szólj hozzám, amíg el nem fogyott a bögrémből.
  • Nagyon bunkó, durcás, és nyűgös vagyok reggelente.
  • Iszonyú változatos a zenei ízlésem, meg sem tudnám határozni pontosan.
Válaszaim:
  • Van valamilyen őrületed? Oh ikken, Ashton. Betegség, ellenszer nincs.
  • A blogolás számodra hirtelen ötlet volt? Eléggé, konkrétan olvastam egy cikket, és bevillant, hogy én is akarok egyet. Aztán pedig iszonyú gyorsan fogant meg az első ötlet, és kezdtem el írni. És jól éreztem magam közben, ezért megnyitottam a blogot.
  • Vannak olyan álmaid, amelyekről úgy gondolod, hogy szinte lehetetlen teljesíteni? Aki erre a kérdésre nemmel válaszol, az hazudik. ;) Hogyne lennének.
  • Hogyan képzeled el a jövődet? Mi szeretnél lenni? Nem szeretek a jövőre gondolni, mert semmi tervem nincs, elképzelni sem tudom, egyszerűen nem látom magam előtt. Van még időm kitalálni, ugyanakkor mégsincs, ezért erre azt válaszolom, hogy felnőtt, haha.
  • Van kedvenc együttesed/előadód? Rengeteg. Estig a gép előtt ülnél, ha elkezdeném sorolni, mert ha nekiállok, nem tudom abbahagyni, szóval ja. Maradjunk abban, hogy van.
  • Hova utaznál el legszívesebben, ha lehetőséged lenne rá? Sydney-be.
  • Van kedvenc sorozatod? Ez örökké a Jóbarátok marad. :D
  • Melyik évszak a kedvenced? Miért? A nyár és a tavasz. Egyszerű, mert meleg van.
  • Ha öt kulcsszóval kellene jellemezned magad, milyen szavakat mondanál? Önző, bunkó, szerethető, nyugodt, idióta.
  • Mióta blogolsz? 2013 szeptember 20, ha minden igaz, ez a jeles dátum.
  • Van esetleg kedvenc blogod? A Túl jó megjátszás, és a 7:15 jelenleg.
szerecsendio
11 dolog rólam:
  • ma írtam egy 90 perces történelem témazárót, ami egy óra alatt kész lett... hát nem is tudom
  • jelenleg feketék a körmeim
  • nagyon szeretem az édeset, és bár szeretnék egészségesen étkezni, képtelen vagyok lemondani a süteményekről
  • van barátságkarkötőm és barátságnyakláncom is
  • jelenleg majd' éhen döglök, szóval, amint kész leszek ezzel a bejegyzéssel, lemegyek és csinálok valami finomat
  • 12. osztályos vagyok
  • nagyon szeretek videókat készíteni, de mostanában egyre kevesebb az időm az ilyesmikre
  • ma korán felkeltem, hogy átnézzem a törit, de a hirtelen világosságtól - lámpa - nem láttam a betűket, úgyhogy aludtam tovább
  • épp a Hollófiúk című könyvet olvasom (mármint nem szó szerint)
  • még nem tudom, mit csinálok holnap
  • általánosságban nem szeretem, ha ölelgetnek, de van, hogy bármit megtennék azért, hogy valaki megöleljen és azt mondja: 'Minden rendben lesz!', pedig tisztában vagyok, hogy ez egy közhely, és az esetek többségében semmi sem lesz rendben
Válaszaim:
  • Van valamilyen őrületed? Hmm, hát nem is tudom. Szerintem kimondott őrületem semmi kapcsán sincs.
  • A blogolás számodra hirtelen ötlet volt? Nem, mert már régebben is szerettem volna, csak nem tudtam hova és hogyan kell regisztrálni (fiatal voltam, és tudatlan, pff).
  • Vannak olyan álmaid, amelyekről úgy gondolod, hogy szinte lehetetlen teljesíteni? Természetesen vannak, hiszen az álmoknál nincsenek korlátok, a valóságban pedig annál inkább. Ennek ellenére mindent megteszek azért, hogy valóra váltsam az összeset.
  • Hogyan képzeled el a jövődet? Mi szeretnél lenni? Nem tudom, mi leszek még, ami egyre aggasztóbb, hiszen ideje lenne kitalálnom. Szeretnék írni, vagy valami hasonló, az angol tanárom pedig úgy gondolja, jó rendezvényszervező lennék... 
  • Van kedvenc együttesed/előadód? Persze, hogy van, nem is egy, mert egyet nem lehet kiválasztani, ha pedig mindet fel kellene sorolnom, akkor az estig is eltartana, én pedig tényleg éhes vagyok. Szóóóval,mondok random hármat: Imagine Dragons, Marina and the diamonds, Laurel.
  • Hova utaznál el legszívesebben, ha lehetőséged lenne rá? Ausztrália! Mostanában nagyon rákattantam a napsütésre és a tengerre (a tél hatása).
  • Van kedvenc sorozatod? Igen, nagyon sok, szinte mind kedvenc, amit nézek. The Tomorrow People (sajna csak egy évados, és már befejeztem, de örök kedvenc marad és reménykedem, hogy folytatni fogják), The Originals, The Vampire Diaries, Teen Wolf, Supernatural.
  • Melyik évszak a kedvenced? Miért? Tavasz, mert magában hordozza az új lehetőségeket.
  • Ha öt kulcsszóval kellene jellemezned magad, milyen szavakat mondanál? Vidám, makacs, javíthatatlan, törött, hiperaktív.
  • Mióta blogolsz? 2012 áprilisa.
  • Van esetleg kedvenc blogod? Nincs kedvencem, mert nagyon sok blogot szeretek, de itt is random választok egyet: 5SOS series; FantasyGirl tollából. Ha bárkit érdekel a többi, a Bloglovin profilomon megtalálja. 
Jelly ßelly
11 dolog rólam:
  • egy teljes hónap után végre újra szeretett gépem előtt ülhetek, de még mindig nincs időm a blogokkal foglalkozni
  • nagy rajongója lettem a Gyilkos elméknek, csak azt nézem, és eldöntöttem, hogy Dr.Spencer Reid a férjem  
  • a blogban én vagyok a legfiatalabb, 14 esztendőmmel
  • múlt héten kaptam egy könyvet, ami annyira eszméletlen volt, hogy egy nap alatt kiolvastam
  • nagyon kényes vagyok a zenéknél, leginkább csak a pörgősek tetszenek
  • Úristen, nagyon tetszik az új design. Minden elismerésem Jasmine, és remélem nektek is ugyanennyire tetszik!♥
  • éppen most telepítek egy új trailer készítő programot ( *-* )
  • leginkább csak fantasy-t tudok írni, amiben sok az akció. A romantikus, fanfiction regények valamiért nem mennek
  • hirtelen nagyon lecsökkent a szabadidőm, amiért nem győzök tőletek bocsánatot kérni
  • hihi, nagyon meglepődtem mikor Dio szólt, hogy kaptunk díjat. Köszönjük ♥
  • utolsó dologként megsúgom, hogy Aise-vel, plusz egy tehetséges írónővel tervezünk valami hatalmasat
Válaszaim:
  • Van valamilyen őrületed? Betegesen imádom a MARVEL filmeket. Nagyon szeretem az ehhez a témához kapcsolódó szuperhősöket, és az akciót.
  • A blogolás számodra hirtelen ötlet volt? Egyáltalán nem. Az egyik barátnőm kért meg, hogy segítsek a blogjában, avagy olvassam el, és alkossak róla véleményt. Ez pár hónapig tartott, míg be nem zárta. Ezután jobban kezdett érdekelni a blogger világ, és több fantasztikus blogot is találtam, amik egyre több ötletet vittek a fejembe. Hosszabb idő után, egy kigondolt történet volt a fejemben, és nagyon zavart, hogy senkivel sem oszthatom meg. 
  • Vannak olyan álmaid, amelyekről úgy gondolod, hogy szinte lehetetlen teljesíteni? Mindenkinek léteznek ilyen álmai, amiket lehetetlen elérni. Nekem leginkább hírességekkel kapcsolatos, színészekkel, énekessekkel, akikkel valószínűleg 60 éves korukban sem fogok találkozni.:c Bár, még ott van az is, hogy egyszer nagyon szeretnék elmenni modellkedni, csak hogy megnézzem belülről a szakmát.
  • Hogyan képzeled el a jövődet? Mi szeretnél lenni? [ Eeeee. Wrong question. ] Most fogok felvételizni, és mindenkitől visszahallom ezt a kérdést. Nem tudom, fogalmam sincs, sajnálatos módon. 
  • Van kedvenc együttesed/előadód? Nem szeretném felsorolni azt a 127 előadót, ami a telefonomban van, így inkább a lényegesebbeket írom le.:D 30 seconds to mars, AC-DC, Arctic Monkeys, 5SOS, Bastille, Imagine Dragons, Skillet, Audimashine. Furcsa egy ízlés, ugyebár? 
  • Hova utaznál el legszívesebben, ha lehetőséged lenne rá? Feltétlenül meglátogatnám Amerika híresebb városait, és London is az egyik nagy vágyam. Azonban múltkor láttam "Facebúkon", hogy egy Bosszúállók rajongó ellátogatott a forgatások helyszínére, és képeket csinált. Ez is eléggé "kúl". 
  • Van kedvenc sorozatod? Fúú, nagyon sok van. Nem szeretném felsorolni az összeset, mert mindegyik amit láttam, a kedvencem. De nagy kedvenc a Walking Dead és a Gyilkos elmék.♥
  • Melyik évszak a kedvenced? Miért? Tavaaasz. Nincs olyan meleg, hogy nagyon büdösek legyünk az izzadságtól, és rohadjunk az árnyékban, és nincs is olyan hideg, hogy a jégcsapot az orrunkon bámuljuk, mert a szemünk úgy lefagyott, hogy már nem tudjuk mozgatni. Plusz, nagyon szeretem a tavaszi friss virágok illatát, és minden nagyon színes. És persze, akkortájt nő a kedvenc virágom is.:3
  • Ha öt kulcsszóval kellene jellemezned magad, milyen szavakat mondanál? Nagyszájú. Segítőkész. Kreatív. Barátságos. Lusta. Nagyon lusta.:D 
  • Mióta blogolsz? Kisebb szünetekkel, bezárt blogokkal 2012 óta. Pontos hónapot sajnos nem tudom.:c 
  • Van esetleg kedvenc blogod? Az összes design blogot nagyon szeretem, amikre fel vagyok iratkozva, történetesből.. Nem igazán szeretnék kiemelni, így ha esetleg valakit érdekelne, megtekintheti a profilomnál.:)
Aise C. Caldinn
11 dolog rólam:
  • képes vagyok hajnalig fent lenni, ha megszáll az ihlet
  • mostanában nem sok időm jutott a blogolásra semmilyen tekintetben, így ebben a pontban is elnézést kérek a kritikára, s más rendekésre várókra
  • éppen egy Jane Austen könyvet olvasok
  • már nagyon várom a téli szünetet, de legfőképpen, hogy essen a hó
  • az írói nevemben a 'C.' rövidítés az igazi becenevemet takarja
  • négy rész, és utolérem magam a Pretty Little Liars-ben
  • az írás számomra a megnyugvás, bár blogolásomon nem látszódik meg, sokat alkotok, csak nem hozom őket nyilvánosságra mindig
  • igazán megkedveltem Birdy-t, e díj megválaszolása közben is őt hallgatom
  • amikor sok hasonlóságot fedezek fel valaki és köztem, még jobban át tudom érezni a helyzetét, az érzéseit... a történeteimben ezért is vagyok benne valamilyen szinten, mert magamat adom oda a megírásuk közben
  • tanulok jelnyelven, a siketek nyelvén. Csodálatos, hogy hangok nélkül ki lehet fejezni a mondandót, az érzéseket
  • nincs kifejezetten példaképem, a magam útján járom amennyire lehet, inkább úgy mondanám, hogy van pár személy, akikben valami megragadott
Válaszaim:
  • Van valamilyen őrületed? Ezen a kérdésen gondolkodtam talán a legtovább, de arra jutottam, hogy nincs ilyesmim, ha jól értelmeztem a kérdést.
  • A blogolás számodra hirtelen ötlet volt? Egyáltalán nem! Sokáig gondolkodtam rajta, tervezgettem a blogom, s először rossz helyre is regisztráltam. Utána sikerült megtalálnom a valódi bloggert, és a későbbiekben szerecsendio sokat segített.
  • Vannak olyan álmaid, amelyekről úgy gondolod, hogy szinte lehetetlen teljesíteni? Naná! Viszont arra törekszem, hogy minél közelebb kerüljek hozzájuk, s elérjem őket. S végül, ha nem is sikerül mind, magamat nem hibáztathatom.
  • Hogyan képzeled el a jövődet? Mi szeretnél lenni? Huhh, már sokat gondolkodtam ezen a kérdésen, és leginkább az írást szeretném folytatni, de igazán érdekel az angol nyelv is.
  • Van kedvenc együttesed/előadód? Persze, sokszor szoktam tőlük/általuk inspirálódni, párat említve közülük: Lily Kershaw, One Direction, Birdy.
  • Hova utaznál el legszívesebben, ha lehetőséged lenne rá? Sok érdekes helyet szeretnék meglátogatni, leginkább Angliát, pár forgalmas várost Amerikában, és Hawaiit. Ezenkívül még rengeteg úti célom lenne.
  • Van kedvenc sorozatod? Igen, lassan sorozatfüggő leszek, ami meglepő, hisz ezelőtt nem igazán érdeklődtem irántuk Pár kedvencem: Pretty Little Liars, Awkward, The Vampire Diarias, Castle, és The Arrow.
  • Melyik évszak a kedvenced? Miért? Egyértelműen a tavasz, mert sok inspirációt ad, valamint imádom a természet ébredését. Csodálatos látvány!
  • Ha öt kulcsszóval kellene jellemezned magad, milyen szavakat mondanál? Barátságos, önzetlen, makacs, kreatív és lusta.
  • Mióta blogolsz? Kisebb-nagyobb megszakításokkal 2012 novembere óta. Sok nehézségen átjutottam, mint sokan, de még itt vagyok. Igen, nehéz megszabadulni tőlem..
  • Van esetleg kedvenc blogod? Igen, több is, amelyre fel vagyok iratkozva mind egytől-egyig színvonalasak, ám nem kivételeznék, így ha valakit érdekel, nézze meg a feliratkozásaimat.
Közösen
Kérdéseink:
Könnyen belerázódtál az iskolakezdésbe, vagy még mindig akadnak vele problémáid?
Ünnepelted a Halloweent, ha igen, hogyan?
Mit gondolsz arról, hogy Magyarországon is megjelent ez az Amerikai ünnep?
Ha tehetnéd, te is beöltözve végigszántanád az utcákat cukorkákért, és különböző édességekért?
Van valami rossz tulajdonságod?
Ha egy nap az álom világodban ébrednél, milyen lenne?
Mostanában sokat hallani/látni itt-ott olyan fiatalokat/embereket, akik ártanak maguknak, mert valami traumát éltek át, esetleg menőnek hiszik ezt a tevékenységet. Mit gondolsz róluk, te valaha tettél magaddal ilyet?
Milyen hosszúra tervezted blogger pályafutásod ebben a közösségben, esetleg visszatekintve a kezdeti nehézségekre, mit gondolsz? Csináltál volna valamit másképpen?

Akiknek sok-sok szeretettel küldjük:

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Hú, lányok. Nagyon köszönöm a díjat, és gratulálok nektek, mert megérdemeltétek. :)
    Hatalmas ölelés,
    A. J.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágám!

      Köszönjük szépen, és igazán megérdemelted! :)

      Ölel,
      Aise Xx

      Törlés
  2. Drága J. Samuels!
    Írtam neked egy emailt, megkaptad?

    VálaszTörlés
  3. Drágák!
    Nagyon cukik vagytok, hogy gondoltatok rám, hálás vagyok érte, köszönöm szépen. :)
    Bronwyn

    VálaszTörlés