2014. november 30., vasárnap

Trailer rendelés #43 + információk a rendelésekkel kapcsolatban

Sziasztok!
Kinek hogy telik a hétvége? Ugye tudtok pihenni? Én a nagy tételezgetés közepette úgy döntöttem csinálok valami kreatívat is, ha már annyi, de annyi rendelésem van, hogy szünetelnem kell. Ezt a két videót imádtam csinálni, teljesen lekötöttek, így remélem érezhető rajta az igyekezetem. Ha tetszetek a történetek, nézzetek be a blogokba!
Kellemes hétvégét!
ui.: tudtátok, hogy jövőhéten Mikulás?!

Ezt a videót eredetileg egy trailernek szántam, de a lánynak nem tetszett (vagyis igen, csak nem illett a történetéhez). Ez azt jelenti, hogy a rendelések csúsznak egy héttel!
Hogy elkerüljünk egy újabb csúszást, legközelebb kérek mindenkit, hogy érthetően fogalmazza meg a kívánságait!

Millio puszi Xx
szerecsendio

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése