2014. július 4., péntek

Rendelt Fejléc #42 #43 #44 #45 #46 #47 Teljes Design + Elvihető

Hello!
Nos, rég jelentkeztem, sajnálom, csak hát ugye... Nyár van, és az embernek nem mindig van kedve a gép előtt ülve rendeléseket gyártani. Mellesleg pedig a héten itthon sem voltam, és már az elvonási tünetek is jelentkeztek a net nélküli élet miatt...
Mit akartam még...
Ja, láttam, hogy kértetek tőlem (?) kritikát a chat-ben, amit már megírtak ugyan, de szeretném elmondani, hogy, ha valaki kíváncsi a véleményemre, nyugodtan írja meg azt, én szívesen elvállalom, ha kell, bár a lányok itt vannak. :)

Rendelt Fejlécek:


(link)

ezt elcsesztem, nem kerül ki sehová, hehe

Teljes Design:

előtte

utána

előtte

utána

*előtte kép nincs, elfelejtettem lefotózni*

utána

Elvihető:
A megszokott módon működik, szólsz, valamint írsz forrást, ha viszed. :)



A rendelések elkészítésével kapcsolatban újfent türelmeteket kérem.
Legyetek rosszak! xx
J. Samuels

9 megjegyzés:

  1. Szia/Sziasztok!
    Az első elvihető fejlécet elvittem! Köszönöm! :) Gyönyörű szépek lettek, le a kalappal! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülünk, ha tetszik, és köszönöm, hogy szóltál. :)
      Ölel, J.

      Törlés
  2. Szia J. Samuels!
    Köszönöm a fejlécet (első kép), gondoltam itt írok mert az e-mailem valamiért elromlott.
    Csodás lett és imádom, örülök hogy téged választottalak elképesztőek a munkáid!<3
    Még egyszer köszönöm és hálás vagyok, hogy megcsináltad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága!
      Igazán nincs mit, és örülök, ha tetszik. :)
      Ölel, J. <3

      Törlés
  3. Szia!
    Elvittem a második fejlécet.
    Köszönöm:
    Carlie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Rendben, köszönöm, hogy szóltál. :)
      Ölel, J.

      Törlés
  4. Drága J. Samuels!
    Egyóriási kérdésem lenne: milyen programmal teszed rajzossá a fejlécet? Ha esetleg letöltős, tudsz mondani online szerkesztőt? Nagyon nagy segítség lenne, de persze nem várom el, hogy eláruld :D
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága!
      Sajnos letöltős, PS CS5, valamint egy Topaz Clean nevű program szükséges hozzá. Nem hiszem, hogy online meglehet valahol csinálni, legalábbis én még nem hallottam róla. :\
      Ölel, J.

      Törlés
  5. Az utolsó elvihetőt elvittem! Köszönöm!:)

    VálaszTörlés