2014. július 9., szerda

13. Kritika - A Bleeding World +Elvihető fejlécek+fejlécalap

A Bleeding World
Blog

Trailer: Bevallom, nekem nagyon tetszett! A zenével együtt tényleg ijesztő (azoknak, kik nem néznek horrort), és nagyon jó lett! A képek méretei egyenlőek, a felirat olvasható. Viszont a végén azt a pár másodperces fekete kimaradást kivágnám, mert csúnya és nem történik közben semmi. Figyelemfelkeltő, és mint tudniillik én imádom az ilyen hangulatú blogokat, így nagy örömmel kezdtem bele az olvasásba!


Kinézet: Imádom a fejlécedet! Egyszerű, de nagyszerű. Nagyon szép a kivitelezés, és a gif is illik hozzá. Viszont azért lenne egy kis beleszólásom is, csak hogy ne örülj annyira. A baloldalon levő lánynak az állát alul nem radíroztam volna ki, vagy tüntettem volna el, mert így érdekesen mutat. Alatta pedig így túl világos az egész, és a fejléc is inkább sötétebb szürke. Az angyalt pedig nem tudom hova rakni, mert olyan ártatlannak látszik ott fehérben, de a farkas mintha azt tükrözné, mi van a bensőben. 
A háttér egyszerű, illik a bloghoz. Gondolom az farkas szőr, ami szerepel rajta. Csak azt tudom mondani, hogy a tervezésnél állítsd be azt, hogy ne gördüljön az oldallal, mert nem szép.
A modulok jók, tetszik hogy a cseréken is menükódok vannak. De a "Versenyek és egyebek" felett van egy apró kimaradás, ami nem tudom véletlen hiba-e, vagy még kerül oda valami, de azt ajánlom addig tüntesd el.
Tetszik, hogy írtál magadról bemutatkozást, és nagyon sok közös dolgot találtam bennünk.:D Imádom a zenei ízlésed, bro.:3
A bejegyzések jók, viszont nem értem, hogy más nyelvvel (talán latin?) mért írod ki. Aranyos a pipa a végén, ami a következő vagy az előző részt is mutatja.


Történet: Nagyon örültem, mikor megláttam, hogy kértél tőlünk kritikát, és ez az öröm csak még nagyobb lett, mikor megláttam, hogy szerecsendio hozzám osztott be (köszönöm!). Pontosan tegnapelőtt találtam rá a blogodra, szóval jó érzés, hogy ez nem egy olyan kritika, ahol muszájból olvasom végig a részeket.
Ámultam a prológusodon, gyönyörű ez a megfogalmazás! Egyedi blog, nagyon egyedi. Nem tudom hogyan pattanhatott ki ilyen ötlet a fejedből, de elismerésem! Az ötlet, hogy az angyalok lettek a gonoszok, nagyon tetszik. Rövid, párbeszéd nélküli, és nagyon jó. Párszor viszont nem tudtam, hogy a jelenben történik, vagy a múltban, mert használtál olyan szavakat, amik a mostani világban használunk.
Nekem a részek rövidek, úgy olvastam volna még többet, mert a tartalmas magával vonzza az embert! Itt sincs még sok rész, így sokat nem tudok írni. Hiányoltam egy oldalt a szereplőkkel, amin ha még nem is lenne kép róluk, de egy kis leírás. Így magunknak kell megismernünk őket, de ez is mutatja, hogy nem egy sablon blogról beszélünk. Dante elnyerte szimpátiám, nagyon aranyos, hogy ő nem egy olyan ember, aki szeret ölni, s szereti azt, hogy más. Jelen esetben vérfarkas, és hogy emiatt vagdossa magát. Elya-ról sokat nem tudok mondani, úgymond nem az Ő szemszögéből látjuk a dolgokat. Eddig nincs róla véleményem, de meglepődtem, hogy mennyire határozottnak látszott az elején, a hotelben pedig egy önbizalom hiányos kislánynak láttam. 
Néha nem tudtam, ki beszél, ezen pedig változtathatnál, párbeszédek utáni leírással. Sokkal tisztább lenne az egész. 


Írás: Gyönyörű fogalmazás, helyesírási hibák nélkül. A vesszőkkel is úgy gondolom barátságban vagy, csak kevés elpötyögést találtam. Viszont, ezt lehet, csak én találom értelmetlennek, de semmit sem értek belőle:
Küszködnie kell csak, mást nem.
Mosolyogva néztem, hogy te tudod, kijelentő mondatnál kötőjel előtt nem teszünk pontot. Itt is csak azt tudom mondani, "s" előtt vesszőt teszünk.


Összességében:
  10/9 - a történet nagyon jó, a fogalmazás mesés 13 éves létedre, alig van fent rész, de máris rengeteg az olvasód. Viszont bevallom, egy ilyen blognál már az elején több izgalmat vár az ember. Az nem tetszett viszont, hogy a harmadik részben máris lefeküdtek egymással. Ettől eltekintve a blog tökéletes, nem fanfiction, és feliratkoztam!:)


Elvihető fejlécek+fejlécalap:







Fantáziáljatok sokat, Xx
Jelly ßelly

2 megjegyzés:

  1. Hehe, nagyon köszönöm!
    A tanácsokat megfogadom és a hibákat kijavítom.
    Jó, hogy sok a közös pont bennünk, bro:3 Beszélgessü~nk már *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kukkantsd meg az email címem, és facebookon is megtalálsz.:3:)

      Törlés