2014. június 20., péntek

08. Kritika - I Battle Your Life

I Battle Your Life
Blog

Trailer: Hosszú. Egy trailernek (legalábbis szerintem) rövidnek, és izgalmasnak kell lennie, nem szabad sokat mutatnia, hogy az olvasó kétségek közt ragadjon. Viszont, ez a trailer mindent elárul. A zene. Már nagyon unalmas, hogy minden második blogban a DNA szól, viszont jó pont, hogy ez csak az elektronikus változata. Engem az is zavar, hogy a szöveg sokban egyezik az oldalt leírt blogbemutatóval. De erről nem is mondok mást, mert nem te készítetted.


Kinézet: Nagyon szép az egész blog. A színek tökéletesen harmonikusan oszlanak el egymással, és nagyon tetszik ez a kék szín. Valahogy tényleg visszaadja a történetet, és egyszerűen örömmel tölt el, mikor ránézek. A háttér illik a fejléchez, és a modulokhoz is.
A fejlécről nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e, vagy sem. Személy szerint Avril képét másra cserélném le, mert nem egészen azt a hatást kelti, mint amilyen a történetben való szerepét tölti be. Sok dolog van rajta, s így kissé kesze-kuszás lesz az egész. Inkább a letisztultabb fejlécek embere vagyok, nem szeretem kibogarászni, hogy éppen milyen képeket találok benne. Ha már ilyen lövöldözős, és akciós blogról beszélünk, én elvártam volna valamilyen fegyvert is rá. Így olyan békés az egész, első ránézésre nem gyanítottam volna, hogy egy ilyesfajta történetről írsz. A betűtípus a végén egybefolyik, alig lehet kiolvasni. Viszont a jobb felső sarokban tetszik, hogy oda van illesztve, talán Aaron? Bár, én halványabbra vettem volna.
A rendezett képeid szépek, viszont a betűtípus engem ott is zavar, s ha jól látom, néhol el van írva. A moduloknál nagyobbra venném a címeket, hogy jobban kitudják venni. A könyvborítót a cserék fölé tettem volna, hisz az annyira nem is fontos. A chat kicsit zavar, hogy ilyen méretű, de ezzel ne is foglalkozz, ez valószínűleg az én hibám lesz, mert még sehol sem láttam ilyet. Ezeken kívül teljesen megvagyok elégedve vele, nekem nagyon tetszik.:)


Történet: Kezdjük a prológussal. Kicsit nekem zavaros az egész, viszont a vége tetszett, ahol beindult. Izgalmasnak mondjuk nem találtam, az ember nyűgve húzná a fogát azon, hogy megnézze az első fejezetet, vagy ne. Ahhoz képest, hogy prológus nekem egy kicsit hosszúnak tűnt. Én szeretem, ha rövid, izgalmas, és rejtélyes, hogy az olvasó izgatottan hánykolódjon a székében az első rész után kutatva. Viszont, az tetszik, hogy azért tudsz pár dolgot a fegyverhasználatról. És ahogy észrevettem, a prológus bevezető volt a történetbe, mert a következő részben csak a hazatérésnél tartottunk.
Tetszik, hogy nem erőltetsz bele humoros részeket, de nem is kell. Bevallom, már sokszor találtam rá a blogodra, s döntöttem úgy, hogy elolvasom, mert milyen jó lesz...de számomra nem volt olyan hű de jó. Voltak benne izgalmas jelenetek, de azonkívül annyira nem élveztem az olvasását, mint vártam. De senki sem egyforma, így lehet, más falta a sorokat. 
Vicces, mert nekem nem jön be a főszereplő lány, viszont Adam a kedvencem benne. Imádom, hogy ilyen helyzetekben is képes humoros maradni, és ahogy törődik a barátaival férfi létére..lenyűgözően aranyos. Jó pont, hogy nem sieted el a történetet, és nem sérül már meg a második részben valaki.


Írás: Woow! Pár apró helyesírási elütést találtam, de azonkívül vesszőhibát vagy szóismétlést nem. Nagyon jól is fogalmazol, de írhatnál egy kicsivel hosszabb fejezeteket. Az írásod egyszerű, ami jó, mert nem bonyolítod túl a mondatokat -az olvasók könnyen eltudják képzelni, és megérteni, hogy éppen mi történik. Hidd el, olvastam már olyan blogot, ami gyönyörűen volt megírva, de szépen szólva nyúlfaroknyit sem értettem belőle. A szókincsedet viszont szerintem még fejleszthetnéd. Bár, ahogy láttam az utolsó, és az első fejezet között jó pár különbség van, így mutatván, fejlődtél.


Összességében:
    10/8.5 - a kinézet pár hibától eltekintve tökéletes, a fogalmazásod egyszerű, de nagyszerű, a történet egyáltalán nem sablonos, tetszett. Egy kicsivel több izgalmat elvártam volna, de így is megfelelő volt. Csak így tovább, és sok sikert a bloghoz!:)

Fantáziáljatok sokat, Xx
Jelly ßelly

2 megjegyzés:

  1. Kedves Jelly Belly!
    Először is ne haragudj, hogy nem a scharfes sz-szerű betűvel írtam a nevedet, de a telefonom billenytűzetén sajnos nem találtam ilyet.
    A trailer valóban hosszú, de én nem érzem úgy, hogy elmondaná az egész történetet, ami nem magáról arról szól, hogy megkapják azt a bizonyos munkát, hanem annak a teljesítéséről. Amikor a videó keszült - január-február környékén - a DNA még nem volt olyan felkapott, én legalábbis nem hallottam sehol.
    A kinézetet illető ügyekhez nem tudok hozzá szólni, én ott gyakorlatilag semmihez nem nyúltam, fejlécekben pedig szeretem az apró részleteket. Avril mögött pedig igen, az Aaront alakító River Viiperi arca kapott helyet.
    Igen, a prológus egy kiragadott rész volt, ami a második évadban fog előkerülni, zavarosnak pedig valószínűleg azért érezhetted, mert sok benne a rejtett utalás. Adam karakterét én is kedvelem, Skyler jelleme pedig egy óriási ellentéte a most divatos női karaktereknek. Az erőletett humor nem az én világom, inkább a helyzetből adódó viccek híve vagyok. A történet viszonylag lassan folyik, bár ha azt vesszük a második fejezetben már húsz embert ölnek meg... Igen, ez a hátránya, ha valaki nagy reményekkel indul neki az olvasásnak.
    Az írás részre igyekszem figyelni, bár messze nem mondható könyv minőségűnek egy hobbi blogger kis története.
    Köszönöm a kritikádat, bár azt sajnálom, hogy csalódtál a történetben.

    Gabby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Gabby!
      Elnézést kérek, nem néztem mikor készült a trailer, lehetséges, hogy akkor még nem volt olyannyira felkapott, mint mostanság.
      A fejléc ügyhöz én sem tudok mit mondani, nem lehet egyforma az ízlésünk, viszont nagyon tetszik River Viiperi.:3
      Az is tetszik, hogy ahogy mondtad, Skyler nem olyan lány, mint a többi. Bár Adam még mindig viszi nálam az aranyérmet.
      Úgy értettem, hogy a második részben már nem sérül meg valamelyik főszereplő, ahogy mostanság minden blogban előfordul.
      Figyelmesen fogom követni a blogodat, hisz csak abban leltem csalódásom, hogy kevesebb izgalmat találtam benne, mint akartam.
      Viszont, nagyon megtetszett attól még, így lehetséges eset lesz a feliratkozás.:)
      Ui.: belekerültél az "Elit" részbe.:)

      Jelly ßelly

      Törlés