2014. május 15., csütörtök

Rendelt Fejlécek #18 #19 #20 #21 #22 Rendezett képek #7 + Elvihetők + Önreklám

Bú Babies!
Sajnálom, egy kicsit már megint eltűntem, de szerintem mostanában senkinek nincs annyi ideje, mint máskor, legalábbis merem remélni, hogy nem csak nálunk van szopás két marékkal. :D Engem már csak az nyugtat, hogy egy héttel rövidebb lesz nálunk ez az őrült iskola, haha - most lehet irigykedni.
Mindenesetre hoztam néhány rendelést, meg elvihető fejlécet is. :)

Rendelésre:
ez igazából nem is rendelt, hanem egy amolyan "csak úgy" fejléc
a büdös életben nem lesz kint sehol, még az én bezártamon sem
ha elviszed, kitekerem a nyakad. ;)))

(link)
Barátnőm blogjára
(link)

(link)

(link)
haha
Rendezett kép:

saját blogra




Elvihetők:
A feltételek ugyanazok, mint mindig, ha viszed szólsz, valamint írsz forrást!!!
(mivel a napkban találkoztam egy 'elvihetőmmel' úgy, hogy gőzöm sem volt róla, hogy elvitték... Nem volt kellemes érzés, ráadásul még forrás sem volt feltüntetve, ezért kérem, hogy ha már kiteszed, legyen benned annyi gerinc, hogy feltünteted, nem saját)





Fejlécalap:

És végül egy pici önreklám...


Legyetek rosszak! xx
J. Samuels

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése