2014. május 4., vasárnap

Rendelt Fejlécek #15 #16 #17 Könyvborító #1 Textúra #1 Képek fejléckészítéshez + Elvihetők


Bú!
Hoztam néhány fejlécet, mind rendelteket, mind elvihetőket, valamint néhány képet, amit felhasználhattok a fejléckészítéshez, és egy pár textúrát is, csak mert cuki vagyok. :D
Használjátok őket boldogan! :)

Rendelésre:
az utolsó kettő borzasztó lett, nem voltam jó passzban, sajnálom




Elvihetők:
Ha viszed, szólsz, és írsz forrást. Amennyiben címet szeretnél, szólj, nagyon szívesen teszek.


ugyanaz, cím nélkül

a cím nem cserélhető
de az életem van rajta, ááá

Versenyre:
nem vihető!!

Könyvborító:
ha van rá igény, készítek rendelésre is
 





Textúrák:
Egyik sem saját, mind a deviantart-ról származik. Amennyiben te készítetted, írj nekem, hogy tudjak forrást írni!













Képek fejléckészítéshez:
szintén egyik sem saját, a deviantartról származnak












Egyébként pedig ha jól látom, kifogytam a rendelésekből, ha mégsem, és valaki még vár, legyen szíves dobjon egy mail-t, mert akkor nagy valószínűséggel elkeveredett az üzenete. :)

Legyetek rosszak xx
J. Samuels

3 megjegyzés:

  1. Valaki le tudna nekem irni a Walking Dead-es blog linkjet? Nagyon megkoszonnem. :)

    VálaszTörlés
  2. A Könyvborítót lehet rendelni ha igen én szeretnék rendeni

    VálaszTörlés