2014. április 16., szerda

HTML-kód ~ menü

Sziasztok!
Egy lány kérésére elhoztam nektek a menünk HTML-kódját. Nem saját, viszont már nem emlékszem, melyik oldalon találtam. Sajnálom. Viszont, én szabtam személyre a színeket és a méreteket, amiket feliratoztam a hozzá nem értű bloggereknek - én sem vagyok profi, csak az egyik barátnőmről rám ragadt valami. Remélem tudtam segíteni ezzel a bejegyzéssel.

<style type="text/css">
a.sung { /* PÁRATLAN  MENÜPONTOK */
display:block;
width:100px; (SZÉLESSÉG)
padding:3px;
padding-bottom: 8px;
margin:25px;
background:#900046; (DOBOZ HÁTTERE)
font-size:11px; (BETŰ MÉRETE)
Font-Family: tahoma; (BETŰTÍPUS)
text-align:center; (SZÖVEG HELYZETE)
Text-decoration:none;
color:#FFD0FF; (SZÖVEG SZÍNE)
border: 1px solid #FFD0FF; (DOBOZ KERET)
text-transform:uppercase;
letter-spacing:2px;
height:10px; (MAGASSÁG)
-webkit-transform: rotate(13deg);
-moz-transform: rotate(13deg);
-o-transform: rotate(13deg);
-ms-transform: rotate(13deg);
transform: rotate(13deg);
-webkit-transition:All 0.2s ease;
-moz-transition:All 0.2s ease;
-o-transition:All 0.2s ease;
}
a.sung:hover{
color:#000000; (SZÖVEG, HA RÁMEGY AZ EGÉR)
}

a.gyuu { /*PÁROS MENÜPONTOK */
display:block;
border: 1px solid #d72e2e; (DOBOZ KERET)
width:100px; (SZÉLESSÉG)
padding:3px;
padding-bottom: 8px;
margin:30px;
background:#FFD0FF; (DOBOZ HÁTTERE)
font-size:11px; (BETŰ MÉRETE)
Font-Family: tahoma; (BETŰTÍPUS)
text-align:center; (SZÖVEG HELYZETE)
Text-decoration:none;
color:#900046; (SZÖVEG SZÍNE)
text-transform:uppercase;letter-spacing:1px;
height:10px; (MAGASSÁG)
-webkit-transform: rotate(-13deg);
-moz-transform: rotate(-13deg);
-o-transform: rotate(-13deg);
-ms-transform: rotate(-13deg);
transform: rotate(-13deg);
-webkit-transition:All 0.5s ease ;
-moz-transition:All 0.54s ease ;
-o-transition:All 0.5s ease ;
}
a.gyuu:hover{
color:#000000; (SZÖVEG SZÍNE, HA RÁMEGY AZ EGÉR)
} </style>
<center>
<a class="sung" href="LINK">OLDAL NEVE</a><a class="gyuu" href="LINK">OLDAL NEVE</a><a class="sung" href="LINK">OLDAL NEVE</a><a class="gyuu" href="LINK">OLDAL NEVE</a><a class="sung" href="LINK">OLDAL NEVE</a><a class="gyuu" href="LINK">OLDAL NEVE</a></center>


Millio puszi Xx
szerecsendio

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése