2014. március 31., hétfő

Rendelt Fejléc #5 #6 #7 + Elvihető Fejlécek

Hey ho Babes!
Nos, mostanában konkrétan azt sem tudom hol áll a fejem, ettől függetlenül viszont elkészültem néhány fejléccel, remélem tetszik a megrendelőknek. :)

Rendelésre:


Saját, tervben lévő blogra:


 Versenymunka (bár jobbat is összeszenvedhettem volna, just sayin)


És néhány gyakorlásképp, esetleg unalomból készült műremek - jó vicc - amit úgy gondoltam megosztok még veletek, és ha szeretnétek, vihetitek is.
(Ez esetben csupán annyit kérnék, hogy hagyj egy kommentet, valamint írj forrást, esetleg ha címet szeretnél rá, szólj, és szívesen teszek rá.)





Ennyi lettem volna, legyetek rosszak!
Ui. Kérdezni ér. KATT
J. Samuels

11 megjegyzés:

  1. Szia J. Samuels!
    Szeretném elvinni az utolsó előtti fejlécet, még lehetséges?
    XxXx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg szeretnék rá szöveget kérni :) XxXx

      Törlés
    2. Szia Drága!
      Természetesen lehetséges, csak add meg a feliratot, valamint az e-mail címed, ahova küldjem! :) (Vagy, ha neked úgy egyszerűbb, írj egy mailt nekem)
      Ölel, J.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Hali J. Samuels! Elvihetem hátulról a 3. képet? Nagyon tetszik és pont egy ilyet kerestem!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, rendben, köszönöm, hogy szóltál. :)
      Ölel, J.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Rendben, köszönöm, hogy szóltál. :)
      Ölel, J.

      Törlés