2014. március 8., szombat

Interjú Nessával

Sziasztok!:) 
A nap folyamán elkészítettem első interjúmat, a nagyszerű írói tehetséggel rendelkező Nessával. Úgy gondolom, sokatok ismeri, de ha esetleg nem, akkor bemutatom nektek blogjait.!:)


1. Milyen gondolatod/gondolataid voltak, amikor létrehoztad az első blogodat?
Hát, ezt sokan nem tudják, de nem az Elloptad a szívem volt az első blogom. Előtte körülbelül 1 évig írtam egy fanfiction-t, ami borzalmas volt, de akkor még nem Nessa néven írtam, és az a történet már törölve lett. Tulajdonképpen nem gondoltam semmire, mielőtt elkezdtem azt írni egyetlen egy blogot olvastam, és azelőtt azt sem tudtam, hogy létezik olyasmi, hogy fanfiction. Csak írtam, néha kaptam 1-2 kommentet, teljes mértékben a saját magam szórakoztatásáért, valamint unalomból írtam. Nem voltak elvárásaim.


2. Milyen érzés, hogy öt sikeres bloggal rendelkezel?
Fantasztikus! Nem tudom, hogyan és miért jutottam el odáig, hogy szinte mindegyik blogom 100+ feliratkozóm van, hihetetlen érzés.

3. Miért kezdtél el írni?
Mint már említettem, olvastam egy fanfiction-t, ami tetszett és arra gondoltam, én miért ne írhatnék ilyet? Volt egy füzetem és amikor unatkoztam abba írogattam. Azután létrehoztam az első blogomat, több mint 2 évados történetet írtam úgy, hogy a legnépszerűbb résznél is mindössze 4 komment volt. A kommentek után mindig sikerélményem volt, egy idő után pedig ez hajtott előre, hogy folytassam.

4. Az írás számodra csak hobbi, vagy komolyabb terveid is vannak neked vele?
Nem tudom, egyelőre csak hobbi, de szeretnék egyszer könyveket kiadni, viszont kételkedem abban, hogy tudnék-e önálló történetet írni. Ezt a jövőre bízom.

5. Ha kiadnák könyv formájában a "Elloptad a szívem" című blogodat, milyen borítót képzelnél el neki?
Hű, kiadás előtt újraírnám az első 40 részt. :D
Alapszínnek valami világosat, mondjuk bézs színűt vagy rózsaszínt képzelek el, és arra mondjuk a két főszereplőt, vagy valami olyan dolgot, aminek köze van a történethez, mint például a Directioner nyaklánc, amit Vanessa Harry-től kap.

6. Kik támogatnak az írásban?
Teljes mértékben az olvasóim!

7. Úgy tudom, kollégista vagy. A kollégiumban tudnak róla, hogy sikeres bloggerina vagy?
Ez így van. Senki nem tud róla, és szeretném, ha ez így is maradna, félek tőle, hogy talán megoszlanának a vélemények erről. Jobb, hogy nem tudják.

8. Milyen jövőt képzelsz el magadnak?
Szeretnék majd Londonban élni, úgy tervezem ott megyek majd főiskolára és talán drámát fogok tanulni. Szeretnék ismert ember lenni, színész, író vagy koreográfus. Állandóan pörgök és mindenképpen valami olyan munkára lenne szükségem, amiben kiélhetem a felesleges energiáim. Remélhetőleg majd találok egy számomra tökéletes fiút, aki mellett igazán boldog leszek. A többi már tündérmese. :)

9. Milyen tanácsokat tudsz adni a kezdő bloggereknek?
Ne adják fel, legyenek türelmesek és ne hallgassanak a nem építő jellegű negatív kritikákra. Ha szeretnek írni csinálják, tudom, 1-1 negatív kritika nagyon bántó, de nem kell rá hallgatni. Nem tudok jobb példát felhozni, csak az enyémet, olvassák el az Elloptad a szívem első fejezetét, és a Secret, which changed my life prológusát, van némi változás, idővel azok is fejlődni fognak, akiknek az elején nem megy annyira az írás, nem kell elkeseredni. :)

10. Végezetül, mit üzensz a kitartó olvasóidnak/rajongóidnak? :)
Azt, hogy mindent köszönök nekik, köszönöm a rengeteg támogatást, a kommenteket, azt, hogy foglalkoznak velem és olvassák a blogjaim. Mindenkit nagyon szeretek!  

Szép hétvégét!
Zoé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése